شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات اعلام کرد:

اختصاص 10 درصد از درآمد ترمینیشن به اپراتورها

زارعيان

پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰:۰۰


بر اساس مصوبه کاهش هزینه‌های مکالمات بین‌الملل رگولاتوری، تمامی اپراتورها ملزم شدند از اول آذرماه سال جاری تعرفه مکالمات بین‌الملل خود را براساس تعرفه‌های جدید محاسبه کنند، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران درباره نحوه محاسبه تعرفه مربوط گفت: این تعرفه به خود شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط است و ما دخالتی در این محاسبه نداریم و مبلغ اعلام شده را در صورتحساب مشترکانمان اعمال می‌کنیم.

داود زارعیان - مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: کل درآمد بین‌الملل برای شرکت ارتباطات زیرساخت است و درصد بسیار کمی از آن، در حدود 10 درصد به اپراتورها داده می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت 10 درصد از درآمد ترمینیشن و 20 درصد از درآمد اورجینشن را به اپراتورها اختصاص می‌دهد.

او ابراز کرد: با توجه به این فرمول به‌عنوان مثال هزینه تماس با آمریکا که پیش از این و قبل از این مصوبه، دقیقه‌ای بیش از 150 تومان بوده به حدود 5/38 تومان کاهش یافته است.

هم‌چنین مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعرفه مکالمات بین‌المللی با تاکید بر این که مخابرات محاسبه‌ای را در زمینه مکالمات بین‌الملل مشترکان انجام نمی‌دهد اظهار کرد: تعرفه‌های مکالمات بین‌الملل توسط خود شرکت ارتباطات زیرساخت محاسبه شده و ما نیز آن را اجرا می‌کنیم.

به گزارش ایسنا مصوبه کاهش هزینه‌های مکالمات بین‌الملل از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت در آبان‌ماه سال جاری به رگولاتوری و تمامی اپراتورها ابلاغ شده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت با ارسال نامه 167339 /201 تاریخ 22 آبان 90 به رگولاتوری و 10 اپراتور مخابراتی اعلام کرده است که این اپراتورها موظفند از اول آذرماه سال جاری تعرفه مکالمات بین‌الملل خود را براساس تعرفه‌های جدید محاسبه کنند؛ این نامه به 10 اپراتور شامل شرکت مخابرات ایران، ایرانسل، ارتباطات شمس نوین، شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش، ضحی کیش، شرکت جامع ارتباطات نوین، شرکت ایرافون، شرکت ارتباطات کوه نور و شرکت منتظران عدل گستر ابلاغ و ارسال شده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو